PERFORMANS ÖDEVİ KONULARI

İLKÖĞRETİM SOSYAL BİLGİLER 6
1. Çocuk Hakları
2. 1900–2006 yıllarını kapsayan bir Tarih Şeridi hazırlayın
3. İlgi duyduğunuz bir meslek ve bu mesleği yapan birisiyle bir görüşme yapın.
4. Türk Tarihinde kurulmuş olan: Hun, Köktürk, Uygur, Karahanlı, Gazneli gibi Türk Devletlerinden birini tanıtan bir yazı yazın.
5. Cumhuriyet yönetimi sayesinde sahip olduğumuz hak ve özgürlükleri konu alan bir afiş hazırlayın.
6. Teknolojik bir buluşun sosyal bilimlerin gelişmesine etkilerini konu alan bir yazı hazırlayın.

İLKÖĞRETİM SOSYAL BİLGİLER–7
1. Coğrafi Bölgelerimizi ayrı ayrı tanıtan bir çalışma yapılması
2. Atatürk’ün;’Hayatta en hakiki mürşit ilimdir.’sözünün açıklanması Komşularımızın tanıtılması
3. Osmanlı Devletinde demokratikleşme çabaları: Tanzimat Fermanı,1.ve 2.Meşrutiyet
Kaynak: ReformTürk http://www.reformturk.com/sosyal-bilgiler-dersi/41795-sosyal-bilgiler-2-donem-zumre-toplantisi-post88267.html
4. Duyun u Umumiye
5. Genç Osmanlılar
6. Mecelle

İLKÖĞRETİM VATANDAŞLIK VE İNSAN HAKLARI EĞİTİMİ –7
1. Şanlıurfa Ulu Camisinin tanıtılması
2. Gümrük Hanı
3. Herhangi bir kuruluşa Dilekçe örneği
4. Öğrenci olarak taşıdığımız sorumluluklar
5. Yasama, Yürütme, Yargı Görevi

T.C.İNKILÂP TARİHİ VE ATATÜRKÇÜLÜK–8
1. Üçlü İtilaf ve Üçlü İttifak Devletleri nasıl oluşmuştur?
2. İşgallere karşı Atatürk’ün düşündüğü kurtuluş çareleri
3. Kuvayı Milliye nasıl oluşmuştur?
4. Kurtuluş Savaşında savaştığımız cepheler
5. Toplumsal, kültürel, ekonomik alanda yapılan yenilikler
6. Atatürk’ün Laiklik İlkesi

İLKÖĞRETİM VATANDAŞLIK VE İNSAN HAKLARI EĞİTİMİ –8
1. Sivil Toplum Örgütleri
2. Vatandaş olma sorumluluğunu taşıma yolları
3. İnsan haklarının korunmasında eğitimin önemi
4. Terörün yayılma nedenleri
5. Terörün zararları

Performans ödevleri Mart ayının son haftası verilip, Nisan ayının son haftası toplanacak, değerlendirmesi de aşağıdaki puanlama anahtarına göre yapılacaktır.