10 sonuçtan 1 ile 10 arası
  1. #1
    Üyelik tarihi
    12 Temmuz 2008
    Yer
    ankara
    Mesajlar
    43
    Tecrübe Puanı
    13

    doğum günü pastası



    slm uzun zamndıraranızda yoktum belkide unuttunuz beni ama ben pastalarımla kendimi hatırlatayım dedim
    bu pastayı kardeşimin doğumgününde yapmştım
    Kaynak: ReformTürk http://www.reformturk.com/showthread.php?p=112264
    bir dlimde size
    bitmeden yetişin
    hayırlı akşamlar..............

  2. #2
    Mustafa Uyar - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Mustafa Uyar isimli üyemiz çevrimdışıdır. (Offline) ReformTürk Yöneticisi
    Üyelik tarihi
    10 Eylül 2006
    Yer
    Ilgın, Konya
    Mesajlar
    13,660
    Tecrübe Puanı
    100

    Standart Yanıt: doğum günü pastası

    slm neslihan hoşgeldiniz. fakat yine pastanın resmi yok adı var.Yiyeceğimiz pastayı birde görebilseydik :uhm::icon_lola:

  3. #3
    Üyelik tarihi
    12 Temmuz 2008
    Yer
    ankara
    Mesajlar
    43
    Tecrübe Puanı
    13

    Standart Yanıt: doğum günü pastası

    Alıntı uyar Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    slm neslihan hoşgeldiniz. fakat yine pastanın resmi yok adı var.Yiyeceğimiz pastayı birde görebilseydik :uhm::icon_lola:
    slm hoşbulduk ben resmi görüyorum ama
    anlamadım şimdi
    biraz geç açılıyo ama resim çıkıyo
    iiiii günler

  4. #4
    mustafaay007 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    mustafaay007 isimli üyemiz çevrimdışıdır. (Offline) Yönetici
    Üyelik tarihi
    10 Eylül 2006
    Yer
    Antalya/Gazipaşa
    Mesajlar
    245
    Tecrübe Puanı
    41

    Standart Yanıt: doğum günü pastası

    Alıntı uyar Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    slm neslihan hoşgeldiniz. fakat yine pastanın resmi yok adı var.Yiyeceğimiz pastayı birde görebilseydik :uhm::icon_lola:

    Üstünde ENGIN yazıyor Hocam.

  5. #5
    Üyelik tarihi
    12 Temmuz 2008
    Yer
    ankara
    Mesajlar
    43
    Tecrübe Puanı
    13

    Standart Yanıt: doğum günü pastası

    Alıntı mustafaay007 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Üstünde ENGIN yazıyor Hocam.
    ewt aynen öle
    benden başka kimse görmüyo sandım:icon_idea:
    iiiiiii günler

  6. #6
    mustafaay007 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    mustafaay007 isimli üyemiz çevrimdışıdır. (Offline) Yönetici
    Üyelik tarihi
    10 Eylül 2006
    Yer
    Antalya/Gazipaşa
    Mesajlar
    245
    Tecrübe Puanı
    41

    Standart Yanıt: doğum günü pastası

    Alıntı neslihantozan Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    ewt aynen öle
    benden başka kimse görmüyo sandım:icon_idea:
    iiiiiii günler

    Yanlış sanmışsınız ....

  7. #7
    Mustafa Uyar - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Mustafa Uyar isimli üyemiz çevrimdışıdır. (Offline) ReformTürk Yöneticisi
    Üyelik tarihi
    10 Eylül 2006
    Yer
    Ilgın, Konya
    Mesajlar
    13,660
    Tecrübe Puanı
    100

    Standart Yanıt: doğum günü pastası

    özür dilerim arkadaşlar resmi sonradan gördüm.
    şimdide tarifini alabilirmiyiz acaba. eşime yaptıracağımda :teytey:

  8. #8
    mustafaay007 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    mustafaay007 isimli üyemiz çevrimdışıdır. (Offline) Yönetici
    Üyelik tarihi
    10 Eylül 2006
    Yer
    Antalya/Gazipaşa
    Mesajlar
    245
    Tecrübe Puanı
    41

    Yanıt: doğum günü pastası



    Kaynak: ReformTürk http://www.reformturk.com/showthread.php?p=112306
    Hocam hakkımı ayırmayı unutma.

  9. #9
    Üyelik tarihi
    12 Temmuz 2008
    Yer
    İstanbul
    Mesajlar
    236
    Tecrübe Puanı
    17

    Standart Yanıt: doğum günü pastası

    d günüme az kaldı nasıl pastam olacak acaba:))pasta güzel gözüküyor tşkk..

  10. #10
    Üyelik tarihi
    08 Aralık 2010
    Yer
    ARtvin
    Mesajlar
    4
    Tecrübe Puanı
    11

    Standart Yanıt: doğum günü pastası

    GuzeL oLmus ama tarifide verseydin guzel olcakmıs kardesiM :icon_idea:

Benzer Konular

  1. 1. Sınıf Türkçe Okuma Anlama Etkinliği SARMAN’IN DOĞUM GÜNÜ
    By Mustafa Uyar in forum 1. Sınıf Etkinlikler
    Cevaplar: 0
    Son Mesaj: 09.Ağustos.2018, 16:09
  2. bir babanın oğluna doğum günü hediyesi
    By *prenSes* in forum Garip Ama Gerçek Olaylar
    Cevaplar: 6
    Son Mesaj: 15.Mayıs.2010, 16:14
  3. doğum günü=kişilik özellikleri
    By hw414 in forum Burçlar ve Astroloji
    Cevaplar: 4
    Son Mesaj: 10.Şubat.2008, 14:29
  4. doğum günü=kişilik özellikleri
    By kalpsiz_yürek in forum Konusuz Konular
    Cevaplar: 5
    Son Mesaj: 25.Ocak.2008, 17:18
  5. Doğum Günü Mesajları
    By Mustafa Uyar in forum Sms
    Cevaplar: 0
    Son Mesaj: 03.Mayıs.2007, 20:03

Bu Konudaki Etiketler

Bu Konuyu Paylaşın !

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •  

Search Engine Optimization by vBSEO 3.6.0 PL2 ©2011, Crawlability, Inc.