911 Turbo’nun Cabriolet modelleri 8 Şubattan itibaren satışa sunuluyor. Yeni model, üstü açık otomobillerin keyfini verirken, süper spor otomobiller içinde önemli yerini korumaya devam ediyor. Gelişmiş motor teknolojisi ve aerodinamiği ile rakipleri ile kıyaslandığında, kombine yakıt sarfiyatı, şaşılacak derecede düşük kalıyor.
Kaynak: ReformTürk http://www.reformturk.com/araba-hastalari/30206-porsche-911-turbo-cabriolet.html#post60198
Tek kapı modeli gibi üstü açık modeli de 3.6 litrelik değişken geometrili çift turbolu motora sahip. 480 beygir gücündeki motor normal koşullarda 1950 devirden itibaren 620 Nm tork üretriyor. Eğer araçta “Sport Chrono Turbo Package” var ise turbolar gücü geçici bir süre için 680 Nm’ye çıkarabiliyor.

Düz vitesli versiyornu 100km/s hıza 4 saniyede ulaşırken Tiptronic S ile donatılmış otomatik vitesli modeli 3.8 saniyede ulaşıyor. Düz ya da otomotaik iki modelde 310km/s hıza rahatlıkla ulaşabiliyor.
Üstü açık Cabriolet modeli tek kapılı modelinden sadece 70 kilogram daha ağır. Kullanılan bez tavanı 3 kat kumaştan oluşuyor ve açılması veya kapanması 20 saniye sürüyor.
Porsche ’nin aktif süspansiyon yönetimi (PASM) ve dünyanın en gelişmiş stabilite sistemlerinden PSM araçta standart donanım listesinde.

Hava sürtünme katsayısı (Cw) 0.31 olan 911 Turbo Cabriolet’deki arka kanat 120 km/s hıza ulaşılınca otomatik olarak yükseliyor. Tek kapı modelinden 30mm daha fazla yüselen kanatı ile yeni Cabriolet, üstü açık standart otomobiller içinde arka aks üstünde yarattığı basınç ile negatif havalanma değerleri yaratan tek model.